Thursday, April 24, 2008

mts

O mt:s
Telekom Srbija a.d. osnovan je u junu 1997. godine kao akcionarsko društvo, čiji je većinski vlasnik Republika Srbija sa prvobitnih 51%, a od 2003. godine sa 80% akcijskog učešća. Nakon što je Vlada Republike Srbije ovlastila Telekom Srbija a.d. da uspostavi, upravlja i pruža usluge javne digitalne celularne mobilne telefonije na čitavom području republike prema GSM standardima, u avgustu 1998. godine zvanično je počela sa radom Mobilna telefonija Srbije.

U trenutku kada je mt:s osnovan, na tržištu je već postojao jedan mobilni operator. Za vrlo kratko vreme Telekom Srbija izborio se za mesto najvećeg nacionalnog operatora i za učešće od oko 62 odsto u ukupnim uslugama mobilne telefonije na teritoriji Srbije.

Već 2000. godine broj mt:s korisnika povećao se na 100.000, a do milionitog korisnika stiglo se u aprilu 2002. godine. Koliko se brzo povećavao broj korisnika mt:s mreže govori podatak da je već polovinom 2004. godine mt:s imao čak dva miliona korisnika, a kao lice mt:s promovisan je košarkaški reprezentativac Predrag Stojaković. Na kraju 2006. godine više od 4.100.000 korisnika je koristilo naše usluge.

Telekom Srbija je 2007. godine proslavio svoj 10. rođendan, a više od 5.000.000 stanovnika koristi usluge Mobilne telefonije Srbije.

Početak mt:s zasnovan je na uvođenju pripejd tarifnog sistema sa kojim je bio prvi na tržištu i ponudio korisnicima da se na brz i jednostavan način uključe u svet mobilne telefonije. Mobilna telefonija Srbije je prva na našem tržištu omogućila prepaid korisnicima da izaberu 3 Friends&Family broja koje mogu da pozivaju po najnižim cenama, da ostvaruju popuste u toku razgovora kroz kaskadno tarifiranje, da jednostavno pozivaju iz rominga, da po sopstvenom izboru pozivaju fiksne brojeve jedne mrežne grupe (011, 012, 021....) po povoljnijim cenama.

Korak dalje mt:s je otišao lansiranjem postpejd tarifnog sistema za poslovne ljude i sve druge koji žele korišćenje mt:s usluga bez ograničenja po najpovoljnijim tarifama na tržištu. Uvođenjem BEL postpejd tarifnih paketa, koji u okviru mesečne pretplate imaju uključene besplatne minute razgovora i određen broj besplatnih SMS poruka, korisnicima je data mogućnost da izaberu BEL tarifu koja najviše odgovara njihovim potrebama. Danas je ta usluga još povoljnija, jer je mt:s lansirao uslugu "mt:s express" kojom korisnici na teritoriji cele Srbije mogu da kupe željeni BEL paket i telefon samo jednim telefonskim pozivom. Izuzetno atraktivna postpejd usluga je i "Broj po želji", kojom je mt:s izašao u susret brojnim zahtevima korisnika da izaberu broj po želji.

Krajem 2001. godine mt:s je prvi na tržištu ponudio pakete za poslovne korisnike – VPM 50, a kasnije i VPM 20, zahvaljujući pravoj VPN (Virtual Private Network) platformi. Zaposleni na jednostavan i lak način mogu međusobno da razgovaraju koristeći svoje mobilne telefone kao lokale. Na taj način se povećava efikasnost i produktivnost zaposlenih, a smanjuju troškovi poslovne komunikacije. U 2005. godini poslovna ponuda je objedinjena uvođenjem zajedničkog naziva Biznet i od tada komercijalno postoje: Biznet 5, Biznet 10, Biznet 20, Biznet 50 i Biznet 300. Godine 2006. mt:s se još više približava svojim poslovnim korisnicima uvođenjem usluga biz:link i biz:plus.

Sa željom da se uspostavi što prisniji odnos sa korisnicima i iskaže zahvalnost na ukazanom poverenju, u oktobru 2004. godine, predstavljen je prvi "Loyalty program" u zemlji. Osnovan je mts club, čije članske karte dobijaju svi postpejd i Biznet korisnici. Članovi kluba dobijaju poene na osnovu visine svojih računa koje mogu da zamene za neki od poklona koji su za njih pripremljeni.

Vizija mt:s je da u budućnosti bude operator čiji su korisnici zadovoljni uslugama, brendom, kvalitetom i cenom. I zato se 2005. godine mt:s odlučio za "rebranding" sa željom da u javnosti bude prepoznatljiv po kvalitetu usluga, po povoljnijim cenama, odnosu prema korisniku, ali i po liderskoj ulozi u uvođenju novih tehnologija i servisa. Od tada, osim novog brenda, mt:s sa pratećim sloganom "Imate prijatelje“ promoviše nove usluge i predstavlja se kao operator kojem je na prvom mestu zadovoljstvo korisnika i prihvatanje novih tehnologija na domaćem tržištu. Svaka nova usluga praćena je intenzivnim reklamnim kampanjama (oglasima, TV spotovima) u svim gradovima Srbije tokom čitave godine.

Decembar 2006. godine posebno je značajan datum za nas, pošto smo tog dana prvi u Srbiji pustili u komercijalni rad 3G mrežu sa najsavremenijom HSDPA tehnologijom. Mreža treće generacije omogućava niz novih usluga kao što su: video pozivi u realnom vremenu (osobu koju ste zvali sada možete i da čujete i da vidite) i dodatni servisi bazirani na znatno većem protoku podataka. Najzanimljiviji su svakako "video streaming" (prikaz TV programa, vesti, sportskih događaja u realnom vremenu), "traffic cam" (snimanje saobraćajnica i stanja na putevima) i "cinema clip" (video klipovi filmova sa bioskopskog repertoara).

Slogan "Imate prijatelje" za sve ove godine postojanja, mt:s je opravdao velikim brojem korisnika, kvalitetom usluga i inovacijama u mobilnoj telefoniji prateći svetske trendove.

Vaš mt:s

No comments:

Post a Comment